Beste ouder(s),
De afgelopen dagen zijn er dagelijks storingen van MOO. Kinderen kunnen daardoor problemen hebben met inloggen. Excuses voor het ongemak, zeker nu we deze weken zo afhankelijk zijn van de techniek. Ook vanmorgen hadden we een melding van Heutink. Zie hieronder:
UPDATE Wednesday, 13-Jan-21 09:48 CET:
Op dit moment zijn er onderbrekingen in het gebruik van MOO. De problemen lijken zich te richten op de samenwerking tussen MOO en Google.
Voor gebruikers is dit merkbaar in het niet in kunnen loggen met een MOO account op een Chromebook. Of indien wel ingelogd, het aansluitend niet kunnen openen van Google-apps.
Overige apps (bijvoorbeeld Basispoort) werken wel na ingelogd te zijn in MOO.
Wij begrijpen dat niet iedereen een Windows-werkplek beschikbaar heeft, maar als workaround adviseren wij om tijdelijk gebruik te maken van een Windows werkplek.
Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Wij hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing.
Met vriendelijke groet,
H. Boom